Jumaat, 12 September 2008

Berbuka di OldTown White Coffee...

.
hari ni aku tak tau nak berbuka apa... mula mula msn ngan member aku sorang ni tanya dia berbuka apa... dia kata nak berbuka ngan officemate dia... so aku tanya sorang lagi housemate aku melalui gtalk... dia kata kat rumah.... so aku just tanya ajhe jom berbuka kat oldtown.... then dia pun on...

so aku pun inform ajhe member aku sorang lagi... tiba tiba dia kata nak join... heheheh so kitorang bertiga.... berbuka kat oldtown... aku balik rumah..... letak bag... then terus gerak ke sana... heheheheh.... benda ni dekat ajhe ngan rumah sewa aku.. heheheh...

but member aku sorang lagi dia tak sampai.. tapi dia kata gerak dulu nanti dia terus ke OldTown.. kitorang pun gerak lahhh... sampai terus order so kali ni menu aku ialah...

Nasi Lemak

Blackcurrent Smoothy...(tul ke aku eja.. whocares...)

Selain menu utama tu sempat gak kitorang order ala ala site menu plak.... antaranya dibawah ni... roti telur... and ice cream roti... serta ice cream....

hemmm... so ini lahh menu berbuka aku hari.. hemmm... cuma tak ada lahh istimewa sangat kan.. hehehehhe... so lepas berbuka dah kenyang balik rumah... hehehehhehe oklah.. nantikan thread akan datang ok.. hehehehe.... stay tune...

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin