Ahad, 28 September 2008

Sahur lagi Di William....

.
cerita kali ni aku nak bercerita pasal sahur ku di william... pada malam tadi... aku bersahur kali ni di william ngan member EBIFC aku si Bro Serp... kitorang dah lama tak lepak mengeTEH coz masing masing busy ngan hal masing masing.... so bila plan... nak ajak berbuka sama pun tak sempat akibat career yang tak mengizinkan.. wahh dan dan ayat.. so last planning bersahur...

so Bro mai ambik aku.. dan planning mula mula ingat nak meronda dulu kat bundle.. kat Danau Kota... tapi bila sampai ajhe area setapak.. hambik ko... jammed cam lahanat... ajhe kan.. so kitorang tukar plan ke Bundle Kota Damansara plak.. UptownBaru... bila sampai sana pun.. damm ramainya manusia... padahal jam dah menunjukkan kul 2.30pagi macam tu... so finnaly.. ambil keputusan terus ke William bersahur...

masalah di William tak tau nak order apa.. aku ingat nak try lagsania... tapi masalah menu tu dah habis... aku rasa coz dah nak kul 3 kan.. banyak menu habis... finnaly aku just order... Blanded Manggo.. dan Bro order Air Tembikai masing masing gelas besar.. hambik ko... hehehe menu makanan plak seperti bawah..

Nasi Goreng Kampung Ayam 2 Rasa

Nasi Goreng Daging....

so bila sampai hehehe sepertia biasa lahh kan... dia punya penuh tu kalau tak tertumpah memang tak sah lahh... dan buat kali kedua nya aku gagal nak habiskan makanan aku... lehh.. tapi aku tak habiskan part ayam ajhe.. bahagian nasi aku habiskan sebab sedap... heheh bab ayam tu sebab dah full beb.... apa nak buat... wakakkaa..

so lepak sambil borak borak apa jua yang boleh diborakkan... bak kata MAN TALK... wakakakka so around kul 4 macam tu kitorang cargon.. heheheh aku balik terus flat.. sampai housemate aku balik kampung pun aku tak sedar... wakakkaka.. so gitulahh citer sahur ku di william buat bulan puasa kali ini... rasaya yang last aku bersahur situ kot... so nanti next year nye puasa... kalau aku still berada di muka bumi ini.. dan di bumi lembah klang ini... so StayTune.... Selamat Hari Raya....

TakSangkaYe....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin