Isnin, 22 September 2008

Maero Attack.....

.
hemmm aku tak tau apa tak kena ngan aku hari... sengal memang tahap sesengal nye.... borring yang teramat... dan apakah kaitan nye tajuk thread aku kali ni ngan kesengalan aku.... bukan apa... bila dah tak tau nak buat apa... aku ni duk lah surf surf kat youtube.... dan sajhe ajhe cari benda ni... Maero Attack...

TakSangka plak ada... damm... teringat aku dizaman kanak kanak aku dulu.... bila time kul 4.30 kot.. aku dah duduk terjegat kat depan tv.... hehehehhe duk nak layan citer ni... memang best beb... aku cuba gak cari kot kot leh download ke apa ke kann.... tapi sampai la ni.. tak jumpa.... so sajhe ajhe tepek kat blog...

manalah tau kan... ada yang tau kat mana lehh download citer ni... or maybe ada jual kat mana mana ke kan... gila kenangan... aku rasa ni lah salah cerita siries yang aku tak leh lupa ketika zaman kanak kanak dulu... wakakkakaka... ingat lagi time ni aku duk tinggal kat Ladang Unijaya... waklkakaka.. habis layan siries ni keluar gi main ngan member member... cari spider lahhh main parit lahhh... ishhh kenangan tu.... wakakkaka..

so korang layankan lahh ye.... ni kira video yang aku cakap aku jumpa kat you tube... so kalau ada diantara korang yang tau mana nak dload citer ni... inform inform lahh ye... nanti aku belanja teh tarik... hehehhee.... so layan kan ajhe...



TakSangkaYe....
.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cayalah...
aku memang hantu dalam cite ni...
bola berpusing...
ugly...
macam2 gaya bola tampar diorang buat..
ni jugak adalah salah satu cite kenangan aku masa kecik2..
layanz siut..
cite aku dh mencari merata tempat..tapi aku tak dapat la kematz..:)

KeMatZ berkata...

itu lahh pasal.. aku pun puas and jenuh mencari... ni nak cari kenalan dari japang ni.... hehehehehe...... mana tau dia lehhc carikan ke kan....

tapi kalau ada yang kerja kat rtm.. apa salahh nye bagi suggestion untuk tayangkan semula kan... hehehehhe......

Melodic ControL berkata...

mmg best citer ni...dulu ptg2 sll tgk citer ni....gila bola gak la dulu...dolu2 percaya dan kagum lah ngn bola dia yg berputar tu...huhuhuu....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin