Khamis, 6 Oktober 2011

al - hijab .....

.
kembali memblogkan diri dengan mengreview movie again ... dan kali ni citer nyer ialahh citer Al - Hijab yang tak berapa nak dihijabkan ... hahahahha volleh :P

sebelum aku mengreview lebih ... just one words yang aku cakap ... HAMPEH .... serius ... pada mulanya bila aku dengan Pierre Andre yang arah citer ni membuatkan aku tak sabar nak menonton coz aku rasa yakin pastinya citer mamat ni ada kelainan ... sehingga aku hampir hampir gi menonton pada Rabu malam ... cuma nasib tak menyebelahi kat Pyramid tiada tayangan awal ... [ tapi bagus gak kalau tidak confirmed bertambah tambah upset dibuatnya :P ]

kenapa aku agak rasa citer ni Choii sebab tak berapa nak citer pasal hijab lahh plak ... baik buat citer hijab [tudung] ok ... hahaha ialahh memang si mamat ni dapat nengok hantu ... coz memang itu pun yang nak diciterkan ... dengan terbukanya hijab kita ... kita akan dapat melihat alam lain ... :|

tapi yang scene asyik orang lain jer nampak hantu yang mengekori mamat ni apakah ... scene dia pulang ke rumah ... serius ngarut ... boleh plak mamat ni tak tau ada hantu bersama dia ... apakah ... baik letak title macam Takbur ker ... Balasan ker ... hehehehe dan dan jer aku kan ... :P

tapi serius ... ada time aku amat mengantuk ... nak nak pulak aku memang dalam keadaan separa sedar ok ... coz nengok lepas kerja .. coz aku kerja malam ... time mula rasa menyesal tahu balik umah tido lagi bagus ... dah lah dubbing pun fault ni aku memang tak tau kenapa ... seriusly out ... :(

apa apa pun paling best bila aku perasan movie ni dilakonkan di SouthParkz ... perhhh no wonder macam familiar Secret Recipe tu ... cuma aku tengah pikir quarters lama mana lahh depa pegi yek ... cam best jer kalau aku gi sana jalan jalan cari hal ... dan dan jer aku ni ... :P

so apa apa pun kalau tanya rating ... tak yah lahhh aku pun tak tau nak bagi berapa ... tapi kalau korang nak nengok gak tak salah ... cuma pada aku ... hemmm ntah lahhh mungkin ni pendapat aku ... kalian maybe ada pendapat kalian tersendiri ... apa ada hal ... sendiri pergi sendir keluar duit sendiri rasa puas hati .... kan ... ngiarkkk :D

oklahh ... seperti biasa ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

*
first time dalam sejarah hidup aku .... aku boleh berWhatsApp, berFacebook dan berTwitt ketika menonton movie ... sehinggakan aku tak kisah pun penglipor lara disekeliling aku yang kelihatan sedihhh dengan cerita ini .... :D

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin