Selasa, 18 Oktober 2011

Big Bad Wolf ....

.
kembali memblogkan diri ... last weekand aku berkesempatan untuk gi ke MAEPS untuk melihat kemeriahan Big Bad Wolf yang bila korang layan gambar gambar member member korang yang sudah pergi membuatkan korang pun tertarik untuk ke sana ... serius ... :D
ialahhh ... dengan gambar depa semua duk pegang buku berkotak kotak apakah ... murah sangat ker buku buku di situ ... lalu membuatkan aku planned sama itu CikSukaHati untuk gi ke event ini .... :P

bila sampai ... memang boleh dikatakan ramai gak yang mai kan ... walaupun time kitorang mai ni dah last last day ok ... kira event ni dah seminggu berlalu ... perhhh .... pun still ramai ... ntah ntah ada yang mai lebih dari sekali ... maybe ... :-?

so ... nak dekat hampir 3 jam gak lahh kitorang duk tour satu dewan tu ... tapi serius ... memang murah ... dari harga asal 100++ menjadi rm 8 or rm10 jah .. serius ... kalau ikutkan aku ... nak jerrr grab semua ... tapi ... tapi .... hahahhaha :P

ialahh nak beli buku buku komputer .... kadang kadang terpikir bila lahh aku nak bacanya ... lagi pun dah tak larat nak layan ... walla bukan pasal dah bijak cuma ntahlahhh ..... nak beli buku buku biography seperti Michael Jackson ... Obama semua tu ... terpikir plak ... untuk apa ... takkan nak display only kat rak buku jahh :P

novel novel plak ... hemmm lupa nak mention ... actually kat sini semua in english ... hehehe so nak beli novel english ... ada yang berbulan bulan baru aku habis baca ... dan ada plak nanti tak habis baca aku letak display jer kat rak buku aku ... wakakkaka :))

tapi dalam tour tour aku yang sedar tak sedar nak dekat 3 jam tu ... aku tak balik tangan kosong .... nak tau apa aku grab ... hahahha komik jer aku grab .... hahahha :P

ehhh apakahh tiba tiba ada buku kanak kanak ni ... hehehehhe jangan pikir lain yek ... ni kebetulan opismate aku kirim ... kata if ada buku kanak kanak belikan untuk dia ... so belikan lahhh ini jer lahh kot yang aku rasa ok untuk kanak kanak berumur setahun dua ni .... dorang kan suka nengok gambar jer lebih .... :D

so selesai ... kitorang pun cargon .... so gitulahh kekdahnya citer aku di big bad wolf .... coz aku nak cari comic CSI untuk siri ke 3 .... if korang perasan kat atas tu ... actually aku ada miss satu ok ... yang ke 3 tak ada ... hemmm perlukah aku cari secara online untuk mendapatkannya ... :-?

oklahh as usual stayTuned for next entry dari aku ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin