Selasa, 4 Oktober 2011

Kehidupan Rahsia Nora

.
kembali memblogkan diri ... kali ni aku nak sharing pasal teater muzikal yang baru sajhe aku tonton ... last saturday ... 1hb aku berkesempatan gi menonton The Secret Life Of Nora kat Istana budaya ... thanks to CikSukaHati kerana sudi belanja tix teater ini ... ;)

selain ngan CikSukaHati 2 member CikSukaHati kita pun ada join ... kira memang clix nonton teater kat IB kitorang lahh heheheh dan kebetulan untuk this teater house aku pun join gak but dia beli tix yang lebih grand dari weols semua ... so dia duk sorang sorang kat atas tu ... curtlasttt ko jahh :P

bila citer teater nak nak kalau teater tu under production Tiara harus lahhh harapan untuk menikmati persembahan yang mantap amatlahh tinggil atleast lebih mantop dari PGL dan P Ramlee the muzikal [
ehh tapi PRamlee The Muzikal aku tak gi nengok so aku tak leh nak compare sangat ngan teater ni so ngan PGL jer lahh yek :) ] tapi apa yang aku lehh katakan ianya tidak .... :(


mungkin jalan citer dia kot yang agak membosankan sehingga ada satu part aku lupa part yang mana aku boleh menguap dan hampir tertidur ... hemmmm ntahlahhh jalan citer yang tak berapa nak best kot membuatkan aku rasa tak feel layan teater ni ... maybe just pendapat aku :|

tapi pada persembahan lakonan tiada masalahh bagi mereka seperti Tiara, Aznil, AdibahNoor dan TonyEusoff serta yang lain lain mereka berjaya membawa watak masing masing dengan jayanya ... xpecially watak AdibahNoor dan TonyEusoff aku rasa mereka lebih menghiburkan heheheheh :P

watak Aznil tak yah cakap lahh dengan terpaksa melakonkan watak seorang yang failed dalam menyebut huruh R sememangnya Aznil berjaya memikul watak tersebut ... untuk Tiara ntah aku rasa dalam PGL dia more better kot dari yang ni ... watak betty dan orang putih tu pun aku rasa ok lahh not bad cuma aku rasa if watak orang putih tu diganti ngan orang kita yang looks like mat salleh lagi best kot hahahahha just pendapat aku jer ... coz pada aku tak perlu pun orang luar :P

tapi apa apa pun ... aku tetap suka persembahan SIAPA DIA ... tapi sayang ianya dipermulaan ... dan hanya awalan jer tarian yang menarik ... selepas tu ... biasa jahhh ... so if ditanya berapa rate aku lehh bagi ... hemmm aku rasa around 2.85 jer kot ... ngiarrkkk dahhh macam pointer zaman diploma aku jahhh aku bagi hahahah :P

tapi itu just pendapat aku ... if kalian rasa ok ... terpulang dan if kalian ingin melihatnya sendiri tak salah if kalian leh spent masa kalian ke sana untuk menontonnya .... rasanya masih lagi berlangsung kot ... tak silap aku sampai 16 Oktober .... perhhh bapak lama beb .... so apa lagi ... gi lahh serang kaunter tiket :P

so gitulahhh kekdahnya .... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

2 ulasan:

sukahati berkata...

heppppppppp......takder belanja yer~~.....akan dituntut....nak servis kete bulan depannnnnnnnnnn. Harap maklum

KeMatZ berkata...

aiyakkkkkk ...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin