Jumaat, 26 Julai 2013

Jauh Benor Beriftar

.
wow ... what the title punya entry dah ... hehehe wokkeh jom aku sharing citer ... actually time aku lepak lepak sementara decide nak berbuka apa on that day ... tetiba enKamal tanya and ajak lepak berbuka kat luar ... so kebetulan time tu aku Daus and Wahida memang tak ada plan apa apa ... so ON jah ... :P

tapi bila sampai dalam kereta ... aku tak tau apa mimpi si enKamal kita ni ... tetiba sembang ajak berbuka tempat jauh ... hemmm aku just kata ... MOJ tak ada hal nak buat kerja gila ... bukan aku tak pernah buat ... so ntah apa mimpi dia masuk Highway ... :-SS



so memandangkan sudah masuh highway bermakna tempat yang dituju tu keluar dari negeri selangor ... bermakna kitorang ada kemungkinan berbuka dalam kereta terlebih dahulu ... lalu singgah membeli bekalan untuk berbuka ... dan memang pun akhirnya kitorang berbuka dalam kereta ... :D

sebelum kitorang ke tempat yang dituju aku sempat ke tempat aku sebentar untuk usha barang ... malangnya tiada stock ... so terus gerak menuju ke destinasi yang dirancang ... iaitu Medan Ikan Bakar Alai Melaka ... hambbikkk kaww sampai ke Melaka beriftar kitorang :)


cam biasalahhh kitorang pilih pilih menu ... then discus nak masak apa ... finally settle ... dan menu menu yang kitorang pilih adalahh seperti bawah ... 2 ekor ikan ... satu bakar dan satu sweet sour ... kerang rebus ... sotong goreng tepung ... serta ketam masak butter hemmmm :D



memang heaven time tu ... makan seafood tak hinggat ... makan plak dengan nasi lemak ... biasalahh kat sini makan seafood dengan nasi lemak ... heheheh sampai licin kitorang kerja kan ... tak caya cuba nengok gambar bawah ni ... =))


bila dah kenyang ... apa lagi ... relax kasi turun semua makanan tu then kitorang pun decide pulang ke pangkal jalan ... perhhhh so kat sini aku nak say thanx lahh pada enKamal kita ni kerana sudi open table hari tu ... semoga mu bertambah murah rezeki hendaknya ye ... nanti ada time lagi kita memakan lagi ye ... ;))

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... memang gila kan ... beriftar sampai ke negeri lain ... hahahahha tapi apa adahal kalau masing masing jenis MOJ kalau plan plan gila ni ... :P so macam biasalahhh stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin