Selasa, 2 Julai 2013

Final FA Cup 2013 - Harimau Selatan vs The Red Warriors

.
kembali memblogkan diri ... if kalian follow story aku sure korang perasan citer aku gigih mencari tix final ... so finally hari yang dinantikan muncul ... pada mulanya aku memang dah decide nak gerak awal coz biasalah nak cari parking bagai kan ... around kul 3 lebih kitorang dah gerak ... vollehh ..

ohh lupa yang turut serta bersama aku kali ni ialah si Daus and Wahida ... apa ? Paan ... dia ada hal so dia tak join ... apa kenapa 3 orang mana lagi 4 tix extra yang aku ada ? hemmm tu aku dah past kat colleague aku si EnIdan ... hahaha tapi dia tak join ngan aku lahh coz dia RedWarriors ... hahahaha ;))

citer pasal parking ingat mai awal dapatlah park area stadium ... tak juga ... aku duk parking kat TPM sana ... nasib gak aku tau sikit selok belok jalan dalam TPM tu dari Astro ... kalau tak mau duk park kat ASTRO ... apakah giler ... :-SS

sampai kat stadium memang dah ramai orang ... mula mula usha gerai biasalahh bohong kalau tak benda yang aku grab ... sekurang kurangnya 1 hahahah dah tak nak buat apa kitorang decide terus masuk stadium and cari port ... :)


around kul 6 dah mula penuh stadium ... so menunggu dan buat lahh apa yang patut ... sambil sambil tunggu perlawanan dimulakan layan dulu dorang duk sepak sepak panakan badan ... ;)) 


dan sambil sambil tu ... duk berCHANT bersama sama penyokong JDT ... perhhh memang havoc ... no stop ... lepas tu duk relax layan team RedWarriors plak yang berCHANT ... walla ... kalau dilihatkan memang havoc dan penuh stadium ok ... perhhhh



tuuu dia aksi kitorang kat stadium ... hahahahah berpossing ... berchant ... angkat sepanduk ... kibar mafla atau bendera ... perhhh memang havoc ... rasa macam mai bukan nak nengok bola jer ... vollehhhh heheheheh :P

so perlawanan memang sengit ... penonton memang ramai ... lagi pun FINAL yang memang dinanti nantikan ... memang diharap harapkan pertemuan di antara Harimau Selatan dan The Red Warriors ... dan seperti semua tahu ... keputusan berpihak pada Juara Bertahan ... Kelantan atau The Red Warriors ... TAHNIAH dari aku ..



apa apa pun ... walaupun rasa sedih JDT kalah ... tapi tak apa ... sokongan tetap bersama mu ... LUASKAN KUASAMU JOHOR ... hahahah tak apa lagi pun kita boleh berentap lagi di FINAL PIALA MALAYSIA wahhh confident sungguh ... hahahaha kalaulah berlaku lagi memang havoc lahhh stadium .... serius ... perlawanan di antara NEGERI yang baru kembali AURA bola sepaknya bersama NEGERI yang memang kita tahu bola sepak pada negerinya bagaikan satu BUDAYA yang sangat AWESOME ... serius ...


ehhh ada gambar selingan plak ... hahahahha aku just dapat bergambar ngan geng RedWarriors ni sorang jer ... si Abe ... si MatLe and EnIdan tak sempat nak jumpa ... hahahah ni pun kitorang posse kat kilang ... hahahha balik dari stadium lepak ngeTEH satu table ... tapi kat stadium memang tak jumpa lahhh ... hahahahha gi lain lain katanya ... :P

so begitulahh kisah untuk entry kali ni ... sekali lagi aku nak ucapkan tahniah pada team The Red Warriors kerana berjaya mempertahankan kejuaraan kalian ... pada team Harimau Selatan ... tak apa jangan putus asa ... kita teruskan perjuangan di Liga Super and Piala Malaysia ... dan pada penyokong Harimau Selatan ... kalian memang AWESOME and RESPECT pada kalian ... SALUTE dari gua :D

jadinya as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin