Sabtu, 13 Julai 2013

Open Puasa with Colleague

.
memblogkan diri ... kali ni citer again pasal kisah berbuka and param heheheh well bulan puasakan ... nak citer apa lagi ... so seperti termention kat previous entry so aku kali ni berbuka di rumah colleague aku si MatGee ... :D

jadinya around kul 4.30petang memandangkan nothing to do kitorang decide gerak ke param ... ialahh katanya hari Jumaat kalau kluar lambat memang sure tersangkut kat Jammed :P 


so Param yang dituju ialah ... Param Alam Megah ... bestnya Param Alam Megah ni banyak menu yang aku tak tahu apakah nama dia ... hahaha nasib lahh ada MatGee ni .. jadinya senang .... kalau nak rasa pun kitorang beli jer ... and kebanyakkan semua menu dari Pantai Timur ... :D


hemmm memang meriah kat ParamAlamMegah ni ... serius pusing pusing sampai ko dah pening tak tau nak beli apa ... hahaha memandangkan kitorang berempat ... selain aku ngan MatGee si Daus and Shazzwan pun join gak ... so antara yang kitorang grab and nak rasa seperti dibawah ni ... :P
 

tuuu diaaa ... Lompat Tikam ada ... Akok ada ... yang macam mee tu aku lupa apa dia ... Sarang Kerabu ker apa ye nama dia ... ker Kerabu Sarang hahaha tapi aku tak makan pun aku just rasa jer ... erkkkk :-SS dan yang berwarna merah tu aku serius tak tau nama dia apa ... itu si MatGee yang beli ... dia ni nama jer Hogoh nyer orang tapi terlebih Gomo plak ... walaupun kekadang dia ngaku dia Peteh ... choiii [ matilahh aku duk ngutuk dia kat sini :P ]



menu atas ni ialah Laksam dengan Nasi Dagang ... dan menu ni ialahh menu aku ... perhhhh dasyatttt ... Nasi Dagang siap ada Daging Bakar dan Solok Lada tu ... perhhh heaven ... serius ... dengan Laksam nyer ... memang membuatkan ko telengar selepas itu ... hahahahha =))

biasalahh kitorang lepak lepak ... sembang sembang tiba masanya kitorang pulang ke pangkal jalan ... hehehehe so aku nak say thanx kat MatGee coz sudi ajak kitorang berbuka kat rumah hang ... hehehehe ;))

so gitulahh kisahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin