Khamis, 11 Julai 2013

what ... aduhhhh !!!!

.
hemmm ... awat plak title post kali ni agak lain macam jer enKematz ... heemmmm cerrr habaq sikit ... :-/ 

oklahh tadi siang tup tup dapat mail dari club ... bila baca rupanya minit meeting ... erkkk which is meeting yang aku tak pi ... hemmmm so bila baca punya baca .... tup tup depa semua lantik aku jadi potograper lahh plak ... untuk event berbuka puasa nanti ... :-SS
 

aduhhhh ... aku ni dah lahhh sepanjang aku duk kat AntaraBandar memang tak pernah pun aku gi open puasa kalau company buat ... tak tau kenapa ... tup tup this year ada tugasan plak ... macam mana ni ... hemmmmm

dan dan dorang jer kannn ... ingat aku pandai sangat nak amik gambar ... jap lagi ada yang badan jer kepala ntah ke mana ... lepas tu blur jer semacam ... perhhhh parahhhh ini macam ... mulalah aku nak plan cari jalan macam mana nak away dari event tu ... :P

ntahlahh tunggu jer lahhh kalau aku gi aku story ... kalau tak ada story tu ... bermakna aku tak gi lahh majlis tu ... =))

so gitulahh kisahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin