Khamis, 25 Julai 2013

Cuba Try Test Bottle Opener

.
kali ni aku nak sharing satu citer ... idea ni tetiba hadir bila osmate aku si Khai tanya ... apa kata kita cuba try test guna Bottle Opener yang kita ada ... hemmm aku time pada mulanya cakap a'ah kita try yang dia belikan untuk aku yang I Love HK tu ...

so ntah apa mimpi kitorang pun gi lahh beli air Soya Vsoy tu ... yang memang kalau nak buka kena guna bottle opener ... ni bukan jenis botol yang leh pusing macam tu ... :P

so time si Khai nak buka ... dia pun gunalah FM HK aku tu ... hehehehe then berjaya ... tapi bila time aku ... dengan slumbernya aku mengguna bottle opener seperti gambar di bawah ni :-SS


hammmbikkk ... bottle opener Hard Rock Cafe wokkehhh .. siap aku guna yang JAKARTA mari lagi ... ialahh Jakarta punya kan tengah rare coz skrang HRC Jakarta dah tutup ... aku plak slumber guna kan ... siap si Khai boleh kata ... tak risau patah ker ... atleast kalau pakai KL punya boleh gi beli lagi ... hehehehe ;))

tapi alhamdulillah ... ianya memang dicipta sebagai pembuka botol makanya ... berjaya lah botol itu dibukan dan pembuka botol tu still chantek tertarik gitu ... =))

gitulahhhh kisahnya ... terguna juga FM Bottle opener tu akhirnya ... mulalah kitorang duk mengarut esok nak beli air lain guna pembuka dari HRC lain plak ... hahahah dah jangan nak ngengada ... gi buka guna pembuka botol kat dapur sana ... :P

oklahh macam biasa stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin