Ahad, 28 Julai 2013

Paranomal by Hani Suraya

.
kembali memblogkan diri ... again mengreview buku yang selesai ditelaah  ... dan buku yang aku maksudkan itu ialah Paranormal yang dihasilkan oleh Hani Suraya dan diterbitkan oleh FIXI ... :P 

sebenarnya Paranormal ni berdasarkan cerita asal by Adib Zaini hemmm maybe si Hani Suraya duk olah semula kot dan duk tokok tambah heheheh aku pun tak berapa paham lahh concept ni ... apa apa pun layankan jer lahhh :P


setelah aku baca ... hemmm oklahhh jalan cerita dia ... ialahh nak kata kisah benar memang tak lahh kan ... tapi imaginasi tu agak menarik lahh ... ada jalan cerita ... dan membuatkan ko nak tahu apa kesudahan cerita dia ... :P

kalau ditanya pada rating plak ... oklahh untuk aku berikan 3.4 ... macam aku selalu katakan ini pada pendapat aku ye ... maybe korang boleh baca sendiri dan feel sendiri ... maybe bagi korang buku ni gila bab punya awesome tapi tidak bagi aku mahupun mereka yang tak dapat feel dengan penulisan ini ... tapi apa apa pun still boleh dibaca dan dibuat koleksi ... ;))

gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin