Khamis, 4 Julai 2013

tetiba teringin ...

.
tak tahu kenapa tetiba rasa teringin ... hahahahah tu tadi time lunch aku sajhe ajak colleague aku gi lunchie agak jauh sikit ... jauh tak jauh lahh area Shah Alam jer ... coz aku tahu kat area situ ada benda ni ... hahahah coz time aku duk BCP kat ProOff kitorang pernah lunch situ dan benda tu ada ... nak tau apa dia ... :D


tuuu dia Solok Lada ... ni semua gara gara member aku duk sembang pasal makanan lah ni kat FB ... tup tup terkeluar citer pasal Solok Lada ni ... tu yang tetiba teringin ... jadinya ... terus lunch kat TTDI Shah Alam ... dan tu diaaa sekali 2 aku grab ... hahahah :P

kelakar gak ... time aku up ramai tertanya since bila aku makan Solok Lada ... aku bukannya jenis makan sayur ... erkkkk kecuali Bayam ... ntah lahh aku rasa aku makan sayur pedas kot ... dan dan jer kan ... hahahahah :P

so gitulahh kisahnya ... bila dapat agak seronok ... dah kenyang ... masuk office mulalahh mata macam ada gam ... hahahaha =))

oklahh as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin