Khamis, 11 Julai 2013

Baju Koprat Katanya

.
bebaru ni kitorang dapat baju koprat ... baju yang kitorang dicadangkan untuk beli ... diulang yer ... dicadangkan ... bermaksud tiada paksaan hehehehe ... so finally siap sudah itu baju ...macam seperti di bawah ni ... :D



hemmm bila dilihat dan diperhatikan ... perhhh dah macam pekerja Makmal perubatan pun ada gak aku nengok ... hehehehe tapi apa ada hal ... tapi bila time aku pakai ... tetiba aku rasa macam staff western digital plak ... kena plak aku duk area yang memang ramai staff sana ... hahahahha apa nak buat .... dah itu designed dia :P

tapi dengar khabar baju ni ada time jer boleh pakai ... motip ... budget ni baju subsidi ke apa ... beli dengan duit sendiri kot ... ikut suka kitorang lahh bila nak pakai ... makin pelik plak rules dia tu ... tapi bagi aku ... aku dulik apa ... if aku rasa nak pakai aku pakai ... hahahahah break the rules katanya :P

so gitulahhh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

** slumber jer aku tepek gambar model tu kan ... matilahh kalau dia baca ruangan ni ... [ masalahnya dia tau ke ruangan ni .... kalau dia tahu kita nengok dia comment ke tak hahahahha =)) ]

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin