Ahad, 14 Julai 2013

berbuka di William KJ

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal aku berbuka puasa ngan AnakBuah aku sorang ni si Ayeen yang baru jer balik dari siri jejalan dia ... motip kan berjalan di bulan ramadhan ... :P

so kebetulan flight dia landing around kul 7 gitu jadinya aku lahh kena gi pickup dia ... memandangkan aku memang malas nak pikir nak berbuka kat mana ... so aku decide kitorang just bebuka dalam kereta jer dengan beli airtin and roti kat Petronas ... :P

ialahh nak patah balik dari LCCT tu mau take time kan .. dengan tak tau mana tempat nak berbuka ... so decide nanti makan kat William ... hehehehe si Ayeen ni pun dah lama tak lepak William ialahh dia kan dah menetap kat Selatan Tanahair ... ;))

so sampai William kitorang pun order lahhh menu masing masing seperti di bawah ni ... :P 





Garlic Butter Noodle


Spaghetti Arrabiata
 

dan offcoz Ribena Blanded ... minuman anak buah aku lupa nak capturer dan aku tak sure dia minum Malt ker apa benda ntahhh hehehehe ...

hambiikkk kaw makan macam apa ... siap tak habis Spaghetti tu ... tapi aku suruh anak buah aku tapau untuk dia sahur nanti esoknya ... :D

jadinya bila dah settle dah kenyang ... aku pun hantar dia ke rumah member dia before esok aku pickup untuk hantar dia semula ke KLIA untuk pulang ke SouthParkz ... :) 

gitulahhh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin