Rabu, 10 Julai 2013

Caramel Kek

.
memblogkan diri ... opss bulan bulan puasa duk sembang pasal makan ... apa lagi nak buatkan ... [ please jangan kluar statemet klise ... voorrringggg :P ] heheheh actuallu ni nak citer semalam punya cerita ... tup tup si Farid ada buatkan Kek Caramel yang aku duk nak cuba try test hampir 2 minggu before that ... vollehhh

alhamdulillah di hari terakhir before nak berpuasa ... dia tunaikan ... so telepas lahh aku dari dibaham batu belah batu konkrit kan ... ialahh kempunan nak rasa Kek Caramel gitulll :P



serius ... memang cukup rasa ... ngam ngam ... hampir licin gak lahh dibuatnya ... ehhh bukan aku makan sorang ... satu office aku sharing ... giler apa aku nak makan sorang sorang ni ... ;))

so apa apa pun thanx a lot to Farid ngan wife dia kerana sudi buatkan Kek Caramel ni ye ... insyaALLAH nanti lehh order lagi ... ni yang rasa nak order bawa balik kampung ni ... tapi lepas ker ... hahahaha =))

hemmmm gitulahh kisah untuk entry kali ni .. as usual stayTuned for next entry dari aku ok ... ops Selamat Berpuasa ;)

TakSangkaYer ... :-T
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin