Sabtu, 27 Julai 2013

Ajaib by Syafiq Aizat

.
ok dah lama rasanya tak buat review pasal buku yang aku baca kan ... duk asyik sharing pasal open puasa jer ... hahahah lagipun mood membaca aku on off on off ... so baru baru ni aku sempat habiskan satu buku yang aku rasa aku grab dah lama ... cuma tak dibacanya jer lagi ... ;))

ok buku yang aku maksudkan ialah Ajaib hasil penulisan Syafiq Aizat and semestinya diterbitkan oleh FIXI ... :D


ok setelah apa yang aku baca ... hemmm oklahh jalan cerita dia ... mengisahkan seorang budak yang memiliki mata ke enam ... hemmmmmm dan ada lahh beberapa pekara yang boleh dijadikan bahan cerita ... 

kalau nak ditanya rate ... hemmm bagi aku biasa jer lahhh 2.7 gitulahh jer lahh nak superb sangat pun tak ada lahhh cuma jalan cerita relax lahh kot ... sesuai lahh dengan pembaca pembaca yang seumur dengan dalam watak tu ... heheheheh :P

ntahlahh comment lebih pun tak guna ... cuma ni pendapat aku jer lahhh kalau korang nak tau sendiri ... gi grab and baca sendiri hehehehehe

so gitulahhh kekdahnya untuk entry kali ni ... cuma dalam buku ni apa yang aku leh katakan ... aku lebih rela dapat kelebihan baca fikiran orang dari kelebihan melihat alam ghaib ... ehehehhe ;))

as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin