Sabtu, 27 Julai 2013

berEtiqa ketika beriftar

.
aikk pelik benor title entry kali ni ... apakah ... :-/

tak ada apalahh tu just sajhe sajhe ... cuma nak sharing pasal kisah iftar lagi ... matilahhh asyik citer pasal iftar jer kan ... sure ada yang dah bosan ... tapi apa nak buat dah itu jer citer yang ada untuk kali ni ... heheheh tapi tak ada hal tak nak baca close jer window ni ... betul tak ... :P

ok continue citer ... iftar kali ni pun memang tak plan ... tetiba jer colleague aku ajak berbuka bersama customer Etiqa ... coz memandangkan aku yang sentiasa handle job untuk Etiqa ni .. jadi aku terpaksalah join ... hemmmm serius yang ni last minit punya info .. :|


so tempat yang dituju ialah kat Hotel Garden yang dekat area MidValley ... imagine nak ke situ jammed cam cilaxxx ok ... tapi apa nak buat ... ni di kira urusan kerja gitu ... so lepas office hour aku terus jer gerak menuju ke Hotel ni ... walaupun pada mulanya nak plan balik rumah dulu ... tapi bila fikir jammed terpaksa lupakan niat tu ...

tapi memang pun ... aku sampai hotel pun aroun kul 7 dah ... so faham faham jer lah trafic macam mana kat federal tu ... sampai terus roger si Anne tanya kat ner ... sampai rupanya dorang semua dah sampai ... maksud aku customer lahh .. so ni lahh first time aku jumpa dorang ... biasa deal thru phone jer ... hahahahah ;))

tiba masanya kitorang pun berbuka ... aku biasalahh bila dengan team tak berapa nak ngam ... makan pun ala kadar jer ... vollehhh antara yang aku amik seperti bawah ni ... matilahh ada yang kata aku mental ... tapi ada aku kisah ... janji tak nyusahkan kalian :P




ni yang aku sempat snap lahhh yang tak sempat hehehehe sendiri mau ingat lahhh aku pun tak sure berapa kali round aku gi amik makanan dan minuman ... kalau nak diciter pasal rasa menu kat sini ... oklahhh but tak ada lahh superb sangat ... macam ketam dia agak masin sikit ... tapi ikan dan teh tarik dia memang superb ... hahaha berkali kali aku ngan bos Etiqa amik teh tarik ni ... :P

bila dah kenyang ... bila semua dah mula tak tau dan dah tak leh nak isi apa lagi ... kitorang pun bersurai and pulang ke pangkal jalan ... hemmmm apa apa pun thanx lahh ye pada team kerana sudi invite iols sekali ... walaupun sebenarnya iols just replacement jahhh hahahaha ;))

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin