Sabtu, 20 Julai 2013

Iftar di Flaming Steamboat

.
memblogkan diri lagi ... kali ni sembang lagi kisah berbuka puasa ... hemmm dan kali ni ntah apa mimpi EnKamal kita ni tetiba ke workstation aku ajak berbuka sama ... aku memang tak ada plan pun so ON jahh ... selain kitorang berdua si EnKamal ajak gak si Wahida, MatGee tapi Wahida jer ON yang MatGee dah ada plan lain ... gitu juga dengan Paan serta Kpop :(

so memandangkan sudah buat reservation ... so sebelum kitorang menuju ke Flaming kitorang leh gi pusing pusing Param Seri Muda ... dan yang tak sangka tetiba aku diserga oleh Abe ... ehhh motip Abe ada kat Param sorang sorang hahahah katanya nak cari Akok ... choii :P

sempat lagi tu dia mengayok aku kata dia dengar ada orang jual Air guna lagu Johor ... aku pun layankan jer lahh biasalahh Abe bab mengayok aku memang superb ... tapi bila aku duk pusing tetiba memang kedengaran ada brother ni duk nyanyi ... Air Air Luaskan Kuasamu Air ... choiii si Kamal ngan Wahida dah gelak sakan dahhh :D

so dah tiba masanya kitorang pun terus gerak ke Flaming ... sampai nasib tak ramai orang sangat ... maybe weekdays kot ... kitorang lepak ... then bermulalahh pengambilan lauk yang hendak dimakan :P




nengok model Maggie ... hahahahha boleh plak dorang gi amik maggie and rendam ... hahahahah punya banyak menu lain maggie gak dorang amik heheheheh ... tapi serius time tu memang heaven kitorang makan ... and relax jer ... coz tak ramai orang ... rasa nak makan kitorang gi amik jer ... tak tau berapa round kitorang makan hahaha =))

gitulahhh bila memasing dah kenyang ... time tu pulang ke pangkal jalan ... hehehhehe so gitulahh kesudahan kisah berbuka di Flaming Steamboat ... tetiba aku teringat time berbuka ngan groupie kat Seoul Bulgogi ... perhhh punya lahh pack ... dengan orang yang amik stok udang berpinggan pinggan sampai orang lain tak lehh amik ... kelakar sangat ... sini relax jer tak yah nak rebut rebut ... :P

cuma ialahh flaming tak ada panggang just rendam jer heheheh ... apa nak buat ... jadinya seperti biasalahhh ye ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin