Jumaat, 19 Julai 2013

Param Seksyen 17

.
kembali bercerita pasal Param ... kalau before this aku duk citer pasal Param Seri Muda dan Alam Megah kali ni kitorang decide nak cuba try test nengok kat Param Seksyen17 ... perhhh tempat yang aku pernah duk selama 3 tahun ... :D


kali ni yang gi just aku ngan colleague aku si Paan, Kpop dan Syakir ... well pusing pusing nengok apa yang menarik dan tertarik ... heheheheh time ni memang kelakar lahhh pusing dah berapa kali pusing tapi still tak ada idea nak beli apa ...

ini memang masalah kot ... finally aku pun tak tau nak beli apa just grab beberapa jenis kuih and air ... dan paling aku slumber yelahh beli kuih tikam melompat ... hahahah :-SS


tapi serius bila beli kuih Lompat Tikam ni ... aku rasa kenyang lah plakkk rasa membazir beli taufufa ... then nasi yang aku beli pun aku simpan untuk sahur ... hehehehe ... :P

dan paling best time tu si Paan ... konon tak ada idea nak beli apa sekali ... keluar dari Param dia lahh juara ... kalah kitorang ... hahahhahaha =))

so gitulahh kisah untuk entry Param17 ni ... tetiba teringat dulu selalu dapat air free ... coz jiran kitorang PakCik Rosli punya anak ada berniaga kat situ ... so biasalahh kitorang kalau dah ada area situ time time waktu kecederaan surelahh akan dapat sekurang kurangnya 2bungkus ... NOSTALGIA sungguh ... :D

ok .. macam biasalahh ye ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin