Jumaat, 12 Julai 2013

First Param for This Ramadhan

.
memblogkan diri ... kali ni nak sharing citer pasal jejalan Param mencari juadah ... actually ni for 2nd day ... first day aku just berbuka kat rumah and beli jer kat area depan tempat aku tinggal tu ... so nothing to share :P

2nd day kebetulan si Daus ajak berbuka sama but tak tau nak berbuka kat ner ... so entah apa mimpi aku kata jomlahh kita gi param then berbuka jer kat office ... dia set ... aku ON ... :P time tu tetiba sajhe jer roger MatLe kot kot dia mau join coz dia kerja malam ... sekali dia pun ON ... makan kitorang pun ke Param Seri Muda :D


aku seperti biasa lahhh ... sentiasa blur blur kalau dekat param ... tak tau apa nak dimakannya ... kena plak awal ramadhan lagi kan .. memang aku biasa blur blur lagi ... finally aku decide pilihan terakhir ... Nasi Ayam ... hahahah cuma kali ni agak rare sikit ... cuba nengok :P


tuuu diaaa since bila Nasi Ayam ada Solok Lada ... hahahahha 2 butir plak tu ... hahaha ni pun aku duk nompang suruh si MatLe belikan coz kebetulan dia beli Nasi Kerabu ... hehehehe bila satu param SeriMuda kitorang tawaf finally kitorang pulang ... :P

time pulang tup tup si MatLe ajak berbuka kat rumah dia ... kitorang pun OK jahhh tak ada hal ... hehehe so berbuka lahh kat rumah MatLe time tu ... cuma yang tak bestnya timing begitu limited ok .. coz MatLe kena masuk kerja kul 8 ... so tak ada lahh lepak lepak ... :|

bila si MatLe dah gi kerja ... aku ngan Daus plak gerak kononnya nak masuk office gak ... sekali baru teringat ... nak ke jumpa member sorang ni ... nak sembang pasal Kereta ... jadinya ke rumah si MatGee :)

sampai umah MatGee ... boleh plak dia hidangkan beberapa jenis kuih yang aku serius tak pernah makan ... hahahaha antaranya sepertia bawah ni ...

NetBat

Sagupal
[ betul ker namanya aku main petik jer :-SS ]


hemmmm sambil sambil duk melepak memakan ni ... sembang sembang pasal kereta ... hemmmm gitulahhh bila dah tiba masanya ... finally kitorang pun decide lahhh untuk pulang ke pangkal jalan ... time tu boleh plak si MatGee ajak berbuka kat umah dia ... so aku ngan Daus ok jahhh tak ada hal ... heheheh :)

apa apa pun thanx to BroMatLe and MatGee coz sudi ajak kitorang lepak lepaking .... hehehehe berbuka puasa sama sama and lepak ngeTeh sama sama ... hehehehe :P

gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry plak ye ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin