Jumaat, 5 Julai 2013

Giler FM *22*

.
memblogkan diri ... lagi dengan topic Giler FM ... hahaha memang giler ... ni pun aku decide nak compile jer semua ... volleh ... hehehehe :P 

bermula dengan ntah macam mana aku leh terjumpa plak FM JDT ni ... dan tak fikir panjang ... terus grab ... dan akhirnya selamat tiba kat tangan aku ... tu dia ... FM Harimau Selatan in tha house :P


yang atas ni plak ... boleh plak duk usha usha tup tup terjumpa FM Hard Rock Suffer Paradise ... nengok harga agak berpatutan terus grab ... dan akhirnya berada di dalam genggaman aku ... :D


dan yang HRC Kuala Lumpur ni ... aku grab time aku duk jejalan kat KL ... ntah apa mimpi aku nyinggah usha kot kot ada yang menarik ... sekali nampak logo ni ada ... terus grab ... jadi for Kuala Lumpur punya HRC sudah lengkap ... melainkan depa ada versi lain ... :P

so gitulahh kisah untuk GILER FM kali ni ... memang giler ... jadinya cam biasa ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin