Selasa, 30 Julai 2013

iftar Arab Style

.
again memblogkan diri pasal iftar ... kali ni kitorang cuba Arab Style ... idea pun dari si Kpop yang tetiba kata jom pekena Nasi Arab ... so usha punya usha finally decide try kat Restoran Zam Zam kat seksyen 9 :D



hemmmm sampai order ikut citarasa masing masing ... hemmm aku biasalahh just order Mandy Ayam ... nak cuba try kambing takut aku aku pening ... hahahaha tak pasal pasal jer kan ... :P selain tu kitorang ada order one side dish tapi aku lupa nama dia ... ala ala kebab jer aku nengok hahahah :P

bila dah kenyang ... settle apa yang patut ... kebetulan kat situ ada snogurt ... apa lagi ... cuba try test selalu .... :D


citer pasal Snogurt ni ... actually kitorang just nak try best ker ... sekali bila dah rasa ... hemmm aku rasa makan icecream magnum lagi menyelerakan ... hemmm ntah lahh maybe tak kena dengan tekak aku kot ... hehehehe abaikan jer lahh :P

so settle kitorang pun cargon dan menuju ke satu tempat ... di mana tempat ni telah membuatkan aku terjebak ok ... nak tau apa dia punya cerita ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin