Selasa, 30 Julai 2013

tersopping

.
wokkehh ... continue citer mana kitorang gi after berbuka ... ntah macam mana idea nak ke Jakel boleh terkeluar ... dan si Shakir boleh kata dia nak cari baju melayu ... so kitorang pun ok jer and terus menuju ke Jakel ... 

sampai Jakel usha usha apa yang patut ... perhh harga memang membuatkan ko fikir dulu nak beli ke tak ... macam aku ... yang this year dah decide tak beraya ... so malas nak pikir kan ... tapi ... boleh plak time kitorang duk usha usha ... tup tup HAPPY HOUR TIME ... so price merundum ... itu yang tak pasal pasal ... tersopping :P


tuuu diaaaa ... boleh aku grab sepasang baju melayu lengkap dengan butang and sampin lagi ... hahahahaha memang tak pasal pasal kan ... bukan aku jer ... si Shakir ofcoz ... dan si Wahida gigih belikan adik dia sepasang ... si Paan dah tention coz price yang dia beli before this tiada butang dan sampin ... apa nak buat ... Pop siap nak plan mai ngan parent dia lagi .. choiii :P

settle kat Jakel sajhe jejalan alikhsan ... hemmm yang ni paling tak bleh blahhh ... boleh plak aku ternengok kasut ni ... perhhhhh memang stylo beb :D


nasiblahhh lehh control dan aku memang dah kata aku tak aka sopping lagi ... kalau tak sure aku dah grab dah .. dah lahh warna dia warna JDT hahahahah Luaskan KuasaMu Johor wokkehhhh :P

so gitulahh kisahnya ... ntah macam mana boleh tersopping ... dan for your info inilahhh buat julung julung kalinya aku beli baju melayu siap ... serius ... since aku kecik dengan abah aku pun kitorang memang tak pernah beli yang siap punya mesti gi kedai tempah ... so aku pun tak sure selesa or not ... lantak lahh pakai pun just halfday ... hahahaha =))

ok lahh macam biasa .. stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin