Isnin, 22 Julai 2013

Kisah Param Stadium Plak

.
kembali dengan kisah Param ... hahahaha baru baru time aku duk debug program kat production tup tup ada member aku duk citer pasal satu kuih ni ... aku biasalahh time time macam ni lahh seronok nak merasa menu baru ... lalu ntah apa mimpi aku ajak member aku kali ni gi Param Stadium Shah Alam ... perhhh :-SS


perhh Param Stadium memang heaven ... besar kot ... ini kalau ko gerak lambat memang berbuka kat dalam kereta lahh kekdahnya ... so kitorang macam biasalahh kluar awal ... hahahah senang keluar awal pulang awal continue kerja ... :P

ohhh lupa ... misi utama sampai gigih ke Param Stadium ialah nak mencari salah satu menu kuih yang agak popular sebelah Utara katanya ... lagipun idea ni pun dari budak utara yang katanya susah nak dapat kat sini ... and finally alhamdulillah ... yang di cari kitorang ketemui ... :D


tuuu diaaa ... Dangai ... hehehehehe coz nak rasa punya pasal belilah rm2 heheheh ... lagi pun aku risau takut tak kena dengan selera tekak aku ... membazir plak ... tapi dont worry kat office member member ramai ... sure habis ... :P

dan paling best time ronda ronda tu ... aku nampak menu yang membuatkan aku tertarik menarik nak beli ... hahahah memang tak pernah aku beli sebelum ni ... nak tau apa dia ... nengok tu ... :D


hemmm Nasi Itik Gantung ... perhhh memang rare ... biasanya orang duk beli Nasi Ayam kan ... ni aku duk sibuk nak cuba try test Nasi Itik ... hemmmm memamng lain dari yang lain lahhh hahahaha ... ;))


actually selain menu atas tu ... kitorang ada gak beli menu menu lain seperti Laksam ... Murtabak ... Lompat Tikam ... Popiah dan ada lagi lahh yang membuatkan ko kenyang dan finally Nasi Itik aku tu aku jadikan menu Sahur aku ... hahahahha memang style :D kebetulan plak aku memang tak turun coz osmate aku kini berada di negeri orang ... so memang malas lah nak turun sahur sorang sorang :P

jadinya gitulahh kisah untuk entry param kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin