Selasa, 9 Julai 2013

Last Called Kekdahnya

.
memblogkan diri lagi ... ehhh apakahhh title macam pelik jer ... hahah well tak lama lagi kan bulan puasa ... so kira ni last called makan makan bagi aku ... hahahaha so nak tau mana mana aku ngan colleague aku gi ... ayok ... :P


duk pekena Sup Utara Pak Ngah kat Bukit Naga ... port ni memang biasa kitorang kunjung time lunch ... so kali ni aku order sup campur ... perhhh memang heaven ... :p


yang atas ni plak ntah macam mana boleh tergerak ke sini ... duk pekena SOTO kat Seksyen8 Shah Alam ... heheheh ni kira ala ala minum petang gitu ... vollehhhh ... :P


ini plak paling tak ada dalam plan ... dalam blur blur ntah macam mana tetiba salah sorang dalam colleague aku si EnKamal teringin nak pekena MeatBall Ikea ... time tu aku just kata aku tak sure malam ada MeatBall ... tapi kitorang just redah jer gi ... rupanya MeatBall ni sampai ke 9.30 malam ye ... hahahah 

dan yang last di hari lain ... aku ngan Daus and Shazzwan gi pekena ikan bakar kat SeriMuda ... perhhhh ini memang last called punya hahahahah :P



perhhhh bila difikirkan semula cam kelakar jer kan ... hahahah tapi apa ada hal ... bukan selalu ... suka suka katanya .... gitulahh kisahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin