Isnin, 8 Julai 2013

Giler FM *23*

.
memblogkan diri lagi ... again pasal Giler FM ... perhhh apakah dah sampai ke 23 dah ... hahahah well biasalahhh bila tiada kerja dan tup tup ada benda yang boleh diFM kan so apa lagi ... terus mengFMkan semua itu ... selagi boleh diFMkan ... FM lahh jadinya hahahahha =))



ok yang aku FM kan kali ni ialahhh badge Piala Suzuki kebetulan aku ada satu badge yang si WakPie bagi kat aku sebagai kenangan ... dan in the same time aku baru jer dapat 2 badge HRC Kuala Lumpur time aku gi beli FM HRC Kuala Lumpur baru baru ni ... :P

dan another one ialahh ... loket ... benda ni aku beli time aku layan Final Piala FA baru baru ni ... ialahh nak pakai memang tak lahh kan rantai rantai ni ... nak pakaikan kat TedYo tak muat ... so dah tak tau nak buat apa ... akhirnya aku jadikan ianya FM ... :)

so gitulahh kisah untuk entry Giler FM kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin