Ahad, 21 Julai 2013

ole ole dari USA

.
continue memblogkan diri ... baru baru ni time aku tengah duk buat kerja aku ... tup tup dapat calling dari aku nyer receptionist mengatakan ada barang untuk aku ... so bila aku turun amik dan buka ... tup tup dapat kotak ni ... :-/


mula mula aku blur ... ialahh dahh lahh barang dari ghanu ... blank jap ... sekali bila buka kotak ni ... nampak benda ala bawah ni ... terus aku tersenyum ... dan baru aku ingat yang si Shah punya wife punya family orang ghanu ... :P



akhirnya barang yang aku nantikan sampai sudah dalam genggaman tangan aku ... hehehehhe bila aku duk susun susun banyak gak FM yang si Shah and Syeena belikan untuk aku ... hehehehe terima kasih banyak banyak ... :D




dan yang paling aku terharu pasal dua magnet atas ni ... Hard Rock Cafe Washington and Chicago ... aku terharu kerana bila aku tanya berapa aku kena bayar untuk FM HRC ni ... ialahhh FM HRC kot bukan murah kan ... kalau yang lain tu lain lahhh ala ala ole ole orang kata tapi HRC ni ... biasanya aku akan bayar ... kira macam aku kirim lahhh :P

tapi bila si Shah kata ... tak apalah anggap jer tu sebagai hadiah Bday aku yang akan tiba nanti ... perhhh terus rasa macam tak tau nak cakap apa ... serius ... nak nangis pun ada gak [ poyo :P ] hahaha tapi apa apa pun ... thanx a lot pada Shah and Syeena ... for the bday gift in advance ni ye ... terharu beb ... :D

so sekali lagi aku nak ucapkan terima kasih pada Shah and Syeena kerana sudi belikan aku ole ole or FM sepanjang korang jejalan bercuti di sana ye ... nanti kalau korang ada jejalan lagi jangan lupa ... xpecially HRC ... hehehe well kat sana kan banyak HRC ... nanti claim balik ye ... :)

gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin