Ahad, 7 Julai 2013

Minion Happy Meal

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak sembang pasal Happy Meal MC Donalds ... dan for tha info kali mainan dia ialah character Minion :D dan ntah macam mana ... tup tup aku pun lehh terjebak hahaha ;)) 


tuuu dia ... untuk minggu pertama aku berjaya mendapatkan ketiga tiga character yang disediakan ... so mission kali ni aku ingat nak cuba kumpul benda ala ni .. vollehhhh ;))

tapi tu lahh misi kali ni agak leceh coz ianya akan berlangsung dalam bulan puasa ... apakahh gigihlah aku nak dapatkannya ... ntah ntah sure time aku nak gi beli dah soldout ... sedangkan yang ni pun aku hampir hampir missed salah satu ... biasalahh benda tengah HOT ... hehehe :P

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin