Isnin, 29 Julai 2013

berSungkai with STKian Lembah Klang

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak sharing citer yang unexpected berlaku ... serius ... tapi still kisah Iftar ... cuma iftar bersama clix STKian tu beb ... :-SS

ntah macam mana si Khalil ada roger ajak aku berbuka puasa sesama ngan geng geng STK yang ada kat lembah klang ... so aku fikirkan balik aku pun tak ada plan weekand tu so ON jah ... finally tempat dorang pilih ialah Summit Hotel ... hemmm tak lahh jauh dari rumah aku kan ... ;))

sampai tak ramai pun yang hadir ... mana yang sempat dan leh join jer lahhh ... ialah lagi pun aku pun tak sure berapa ramai geng kitorang yang berada kat lembah klang ni ... :P cuma aku just join jer lahh :P



menu kira oklahhh ... heheheh time ni aku dah mula amik feel raya ... hahaha duk pekena lemang bagai ... dan yang paling best bebudak ni duk pekena kambing ... ohh lupa plak nak mention actually ada gak sebab kenapa kitorang berbuka kat Summit coz ada one geng kitorang yang kerja situ ... so dapatlahhh discount ... :P

gitulahhh kisah untuk entry kali ni ... serius ini lahh first time aku kat lembah klang ni berbuka puasa dengan team team STKian ... kalau ramai yang mai mesti lagi vogue kan ...:D

oklahh cam biasa ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin