Rabu, 3 Julai 2013

Giler FM *21*

.
kembali dengan story FM again ... hahaha ;)) kali ni nak citer pasal FM yang aku kirim kat geng Groupie aku si Kak Lisa yang duk gi travel satu Europe gitu ... jadinya ... haruslahh mengirim untuk dia belikan FM Hard Rock kan ... so hasilnya seperti di bawah :D


actually dia ada jer gi HRC lain cuma aku just order yang ni jahhh hehehehe budget tak cukup kekdahnya ... hahahahah so HRC yang aku suruh dia grabkan ialahh ... HRC Barcelona 2 jenis ... gigih ok ... hahahah HRC Venice, Lisbon, Paris adn Dublin ... :)

hemmm tapi perasan tak FM HRX Dublin tak sama ngan yang lain ... dammed rupanya memang ada pattern ni ye ... kalau tau aku grab FM HRC New Dehli kat web hari tu ... hahahahah so adalahh geng ngan Dublin tu ... :P

so apa apa pun thanx a lot pada KakLisa kerana sudi belikan kiriman iols ye ... nanti jangan lupa FM ole ole dari uols ... iols belum tuntut ye ... ni yang uols beri suka rela gitu ... hahahhaa dan dan jer kan ... =))

gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin