Ahad, 30 Jun 2013

memakan bersama IT team

.
memblogkan diri lagi ... kali ni nak citer pasal makan makan ... and kali ni our HOD IT yang open table ... jadinya semua Team IT dari AntaraBandar dan ProOFF akan bergabung ... hahaha dan tempat yang dipilih ialah Flaming Steamboat Shah Alam ... :D

sampai jer biasa lahhh ... pilih pilih apa benda yang hendak di makan ...  so just pilih jenis fish ball fish cake sosej semua tu jer lahhh udang ngan ketam aku memang tak amik lahh coz aku rasa budak budak ni mesti amik nyer ... jadi kalau aku nak aku just ngecek dorang jer ... :P



makan makan borak borak ... memang meriah time tu ... paling meriah meja kitorang kena plak si Farid duk kat meja kitorang memang jadi mangsa jer lahh dia ... kena bahan ... almaklumlah si Farid x-AntaraBandar dan kini di ProOff ... heheheheh ;))

kat bawah ni ada beberapa gambar yang sempat disnap ... dan ada gak beberapa geng yang tak ada dalam gambar ni ... sama ada depa dah balik ataupun ada yang tak mai ... aku rasa sorang jer kot yang tak mai hihihihihi ;))



perhhhh serius meriah dan seronok serta kenyang ... so aku nak wish terima kasih bebanyak pada our HOD Kak Z ... kerana sudi open table .. heheheh harap harap aktiviti seperti ini kita dapat adakan dengan lebih kerap lagi ye ... ;))

jadinya ... gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin