Rabu, 12 Jun 2013

Izzara Ise

.
baru baru ni aku berkesempatan gi jenguk Puteri Abe yang pertama ... well kalau ikutkan Akak dah balik semula sini 2minggu dah cuma aku jer tak berkesempatan nak gi jenguk ... hehehehhe :D

so bila habis office hour aku ngan CikWahida gerak ke umah Abe nak gi jenguk Puteri Abe yang diberi nama Nur Izzara ni ... :)



tapi tu lahhh kitorang mai si Izzara ni tido lahh plak ... biasalahhh baby katanya ... so kitorang pun lepak lepak ... cukup time kitorang pun pulang ...

pada Abe and Akak tahniah kerana akhirnya puteri yang dinantikan hadir jua ... pada Harris ngan Hazzim jaga Izzara baik baik ye ... kalau tak AcikAzam amik nanti hahahah dan dan jer aku kan ;))

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin