Jumaat, 7 Jun 2013

Giler FM *18*

.
hemmm memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal topic entry Giler FM ... hahaha aku ni kalau dah hantu fm semua benda aku nak FM kan ... tak kiralahh kalau ianya before this badge ker sticker ker ... semua aku jadikan FM kalau aku dah tak tau nak buat apa dengan benda ala tu ... :P

so kat bawah ni antara benda yang aku transformkan menjadi FM ... hahahah ;))


amacam ... heheheheh badge I Am Lejen .... Sticker Johor State Kluang Mari yang kau grab time beli tiket Semi Final Piala FA 2013 dan sticker ROYALTI negeri Kelantan ... jap ni aku tengah blur bila aku dapat ... hahaha ohhh baru ingat time aku ke Tanah Merah baru baru ni ... hahaha dari terbiar dalam kereta baik aku FMkan dia ... hahaha memang pening Abe kalau nengok aku jadikan FM benda ni :P

so gitulah kisah untuk entry kali ni ... entry Giler FM ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin