Sabtu, 15 Jun 2013

menonton PECAH

.
kembali memblogkan diri ... kali ni aku nak citer pasal movie yang aku baru jer lepak nonton ... ya ... sudah tentu movie yang dinanti nanti oleh aku ... movie yang diadaptasi dari sebuah novel keluaran FIXI ... bertajuk PECAH :)



so ... habis ajhe office hour lepak lepak then finally decide nak nonton kat ner ... and kitorang pilih kat BukitTinggi ... gi berlima ... selain aku ... EncikKamal, Daus, Shazzwan dan Wahida pun join gak ... dan for your info cuma aku, Daus dan Wahida jer yang dah baca novel PECAH ni ... si EncikKamal dan Shazzwan memang terjah nengok tanpa baca novel hahahah :P

so setelah menonton apa yang ditayangkan ... apa yang aku leh katakan ... sebagai pembaca Novel Pecah ... hemmm memang pecah sangat citer ni ... pecah bukan pecah ok ... pecah jadi hemmm dah jadi macam ntah apa apa ntah ... sebagai pembaca novel Pecah aku rasa citer ni tak seberapa power macam Novel dia ... 

biasalahh kan ... tak semua yang kita imagine akan sama dengan orang lain ... hahahahah tapi bila ditanya pada EnKamal dan Shazzwan ... ada yang kata OK ada yang kata tak paham ... ntah apa apa ntah ... hahahaha tetiba jer terus masuk sini masuk situ ... hahahahha 

well kalau sebagai pembaca novel maybe boleh tahu jalan cerita kan ... yang memang kosong ... danggggg ;)) hemmm tapi apa apa pun oklahhh kalau ada yang nak gi nonton ... gi jer lahhh tapi ntah lahh aku nak comment banyak pun tak guna gak ... dah ditayangkan pun hahahaha :P

so after this just waiting KL ZOMBIE ... ni pun another movie yang diadaptasi dari novel keluaran FIXI ... ZOMBIJAYA hemmmm tapi aku bagai dapat rasakan ... ianya sama sajhe .... klise ... :|

so gitulah kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin