Selasa, 4 Jun 2013

Semi Final FA Cup - Harimau Selatan vs Tok Gajah

.
aku kembali memblogkan diri ... and kali ni nak citer pasal Semi Final FA Cup yang aku gi layan secara live ... so kebetulan plak games ni depa buat 1hb ... so faham faham jer lahh 1hb aku kerja beb ... tapi apa ada hal games malam kot ... :P

so settle ajhe kerja semua ... aku ngan Daus and Wan terus gerak ke stadium ... sampai ajhe time tu aku memang no idea nak parking mana ... pada mulanya decide nak park area stadium tertutup kat belakang sana port aku park kalau layan konsert AF or Muzik Muzik dulu hahahah :P

finally memandangkan jammed cam apa ... aku terus decide park kat stadium hoki ... volleh ... lepas tu jalan lahh kaki perlahan lahan menuju ke stadium :D 
 

time kitorang sampai memang dah ramai dah penyokong yang sampai ... time tu memang kelihatan BIRU dan KUNING jer ... hahahaha BIRU untuk penyokong JOHOR ... dan KUNING untuk PAHANG ... perhhh memang best ... :P

tiba masanya kitorang pun malas nak lepak lama lama kat luar ... terus masuk stadium nak cari port ... finally kitorang decide duk area belakang gol ... hemmm ok lahhh :)


dan seperti semua kalian tahu ... games ni berkesudahan dengan Tok Gajah menang 2-1 terhadap Harimau Selatan ... tapi memandangkan keputusan dikira secara Aggregate serta gol di pihak lawan akhirnya kemenangan berpihak pada Harimau Selatan ... yeahhhhh \:D/




tuuuu diaaa kitorang dengan slogan Luaskan Kuasa Mu JOHOR .... hahahah memang serius seronok ... dan paling best penyokong JDT dari awal sampai akhir sentiasa bersorak bersama sama ... itu memang respect pada B.O.S [Boys Of The Straits (B.O.S)] Ultras Johor ... serius dengan aku aku sekali join sekali ... :D


serius malam tu memang seronok ... dan paling aku tak dapat lupakan bila aku rasa sebak plak ... cehhh wahhh time nyanyi lagu Negeri Johor .. perhhh dah berzaman aku rasa tak nyanyi lagu Negeri ramai ramai ... serius lain rasanya ... :-SS

so games settle ... dah puas berChant orang kata gituuu kitorang pun gerak keluar stadium and pulang ke pangkal jalan ... :) apa apa pun tahniah pada skuad Harimau Selatan di atas kejayaan melayakkan diri ke Final FA CUP 2013 dan bakal menentang The Red Warriors ... insyaALLAH akan aku turun nanti ke stadium memberi sokongan pada kalian ... LUASKAN KUASA MU JOHOR .... :D

gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin