Selasa, 11 Jun 2013

Giler FM *19*

.
aikk topic Giler FM again ... hahaha well kalau dah gi jejalan bohonglahhh kalau EnKematz tak beli FM untuk diri sendiri ... dan untuk kali ni ... FM yang aku grab ialahh seperti bawah ... sorry ok ... FM Klise for Penang memang aku dah tak grab dah coz dah banyak :P


FM MICKEY IN PENANG


dan paling style ialahh FM Hard Rock Cafe Penang ... hehehehe so ni lahh dia urusan aku time aku ke Hard Rock Shop dalam entry sebelum ni ... tu dia ... sekali 2 aku grab ... ialah alang alang ... kalau ikutkan nak grab yang LOGO sekali pun ada 2 ... tapi memandangkan aku tolong grabkan untuk osmate aku sekali ... so budget lari hahaha =)) tak apa next time aku lehh grab lagi or roger sapa sapa yang ke Penang :P [ itupun kalau depa ke HRC :D ]

hemmm so gitulahh kisah untuk entry Giler FM ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin