Rabu, 26 Jun 2013

Mini Figures Series 10

.
kembali dengan story Lego ... kali ni nak share pasal MiniFigures Series 10 plak ... so baru baru anak buah aku ada roger yang Series 10 dah kluar ... so as usual aku kata apa lagi sila grab untuk maman kamu ye ... :P

jadinya baru baru ni dia turun KL dan telah serahkan stock barang ni pada aku ... yeahhhhh Series 10 in tha house ... :D



tapi untuk kali ni ... tak lengkap lahh plak ... hahahahha kira ada satu spoiled dapat 2 ... jadinya ada lahh yang aku tak dapat ... tapi aku tak lahh buang yang sama tu ... but aku modified jadi nampak unik plak ... nak tau yang mana ... tu dia kat bawah ni ... amacam nampak macam couple tengah ngeCat umah tak hahahah =))


so untuk kali ni aku ada missed 2 jenis ... walaupun kalau ikutkan yang satu tu memang bertuah lahh kalau dapat ... SUPER RARE kot ... nak tau yang aku tak dapat lagi ... seperti kat bawah ni ... :(



tapi yang Super Rare atas ni memang susah lahh nak dapatkannya ... coz aku dengar citer Mr Gold ni cuma dikeluarkan 2000 unit jer satu dunia ... dan aku dengar kat LegoLand Malaysia ada 2 ke 3 orang yang dapat grab benda ni ... perhhh ini kalau dah masuk pasaran gelap mau riban price dia ... perhhhhh :-SS

so gitulahh kisahnya ... aku pun kurang pasti bila aku lehh lengkapkan Series 10 ni ... apa apa pun tugasan aku serahkan pada anak buah aku yang chomel sorang tu ye ... Maman just tunggu sajha ... ;))

jadinya as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t

.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin