Isnin, 24 Jun 2013

Thanx 4 Tha FM #29

.
again citer pasal FM ... heheheh baru baru ni time aku habis sajhe meeting kat area Shah Alam ... aku terus melepak ngan si Adam ... time lepak lepak tu tak sangka plak dia ada belikan aku ole ole dari Penang ... apa lagi kalau bukan FM :D


tuuu dia FM Penang yang berconceptkan ArtStreet tu ... memang time aku gi Penang aku ada perasan FM ni ... dan memang nak angkat dah tapi time tu ala ala macam orang kata tak apa lahhh next time lahhh baru aku grab ... tup tup si Adam belikan untuk aku ... wahhh terharu gitu ... :D

apa apa pun thanx a lot pada Adam Arjuna kerana belikan FM untuk aku ... now ko pun dah mula menjadi pengumpul FM kan ... so ada geng lahh insyaALLAH kalau aku travel aku grab untuk ko nanti ye :P

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin