Selasa, 25 Jun 2013

Qhaleef In Tha House

.
memblogkan dir ... kali tak ada apa nak disharekan just suka suki ajhe heheheh ... baru baru ni tetiba aku terperasan plak si MatLe tagged aku kat FB ... rupa rupanya dia nak tunjuk and share gambar baby boy dia si Muhammad Qhaleef ... :)


actually MatLe ngan wife dia nak say thanx kat aku coz belikan anak depa baju yang si Qhaleef tengah pakai tu ... hehehehe wow nampak smart plak bila aku nengok si Qhaleef pakai baju ni ... heheheh

so pada Qhaleef ... nanti kalau dah balik sini nanti Uncle jenguk Qhaleef ye ... itupun kalau Uncle tak busy lahhh wahhh berUncle uncle gitu ... curtlast ko Kematz ... hahahah =))

jadinya gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin