Khamis, 13 Jun 2013

Pelik Lah Plak

.
memblogkan diri ... ehhh apakahh lain macam jer title entry kali ni enKematz ... wokkeh ni memang nak sharing and sajhe nak story ... dependlahh apa kalian nak cakap ... tapi hal ni memang terjadi ... ala lek lahh bukan serius mana pun kisah ni hehehhe jom :D


hemmmmm cuba nengok gambar atas ... ye ... memang bersepah dan terabur hahahahhaha ok abaikan citer sepah terabur bagai tu ... yang aku nak citerkan kat sini ... ialahh ... ini bukan first time ok ... dan ini kali kedua ianya berlaku ... dan untuk kali kedua ni aku masuk terus aku snap gambar ... :-SS

ok citer nya macam ni ... cuba korang nengok board FM kau yang putih yang ada FM gambar pasukan bola JDT ... FM Kapal Terbang ... tu kan ... yang cantik jer landing kat atas printer tu ... so nak dijadikan citer ... aku tengah pelik ... macam mana ianya boleh berada di bawah sebegitu rupa ...

tempat asal sebenar board tu ialahh betul betul berdiri di antara bumble bee aku dengan board kelabu tu ... dan if fikir secara logik macam mana ianya jatuh tanpa menyebabkan koleksi kapal terbang aku tak jatuh sama ... pelik kan ... then jatuh plak boleh terlentang macam tu ... hemmmmmm :-/

ntahlahhh aku pun sampai laa ni masih pelik dengan benda ni ... hahahah bila aku up kat insta ... mula lahh member member aku sembang ngarut ngarut ... hahahhaaha so abaikan jer lahhh cuma aku tetap pelik dengan kejadian ni ... :P

gitulah kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

2 ulasan:

Kopi Susu berkata...

ni store ke mende nih....:P

KeMatZ berkata...

katanya ada gangguan ... hahahah tu yang nampak macam stor ... hahahah ayat cover :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin