Sabtu, 29 Jun 2013

Misi Cari Tix Final FA Cup

.
memblogkan diri again ... kali ni nak sembang pasal kegigihan diri ini untuk mencari tiket final FA Cup 2013 ... hehehehe well seperti semua tahu kan final this time Harimau Selatan bakal berentam dengan The Red Warriors kan ... so memang confirm ala ala sukar untuk dapatkan tiket :-SS

nak plak bila dengar citer penjualan kat stadium negeri begitu mendapat sambutan sehingga tak sampai setengah jam dah SOLD OUT ... jadi aku pun gigihlahh untuk make sure penjualan di Stadium Bukit Jalil ni berjaya ... :P

dengan slumbernya lepas puchcard aku dengan Daus and Paan terus gerak ke Bukit Jalil .. sampai jer stadium hambik kaw ... orang dah mula beratur ... dalam hati aku macam ada harapan tak dapat jer tiket ni ... heheheh

tapi dengan slumber kitorang teruskan misi kitorang ... dan dengan kesabaran dan ketabahan ... setelah berhimpit himpit hampir hampir sesak nafas akhirnya dapat juga kitorang grab tiket final FA Cup 2013 \:D/


amacam hahahahah 7 kitorang dapat ... dan dan jer kannn ... tapi memang serius kenangan beb ... dan apa yang dapat pelajari untuk membeli tiket final better pakai kasut ... hahahah serius aku dah rasa macam layan persembahan Korn kat Sunburst dahhh hahahaha boleh plak selipar aku tertanggal ... =))

ohhh lupa ... ni kat bawah aku ada captured gambar suasana stadium time tu ... time aku captured ni aku tengah melepak tunggu si Paan amik kan kasut aku dalam kereta ... ialahh aku dah malas pikir selipar aku tu ... so lepas dapat tiket aku keluar berkaki ayam hahaha perhhh kenangan sungguh ... :D


looks... siap panjat panjat ok ... aku pun tak paham ... depa pun dah tahu banyak permintaan ... gi buka kaunter just 8 kaunter ... lepas tu tak ada yang jaga suruh beratur ... jadinya ... dah macam rusuhan dah ... serius ... time nak beli tu ... aku rasa ada 2 ke 3 orang kot pengsan ... perhhh :-SS

serius ... lencun satu badan membuatkan aku decide balik umah dulu tukar baju baru masuk office ... vollehh ... hahahah slumber jer lagi time tu bos tak ada ... coz depa ada customer visit ... so line clear ... hahaha ikutkan aku memang nak terus balik rumah tido .. tapi memandangkan ada si Daus and Paan ... memang terpaksa masuk office semula lahhh ;))

gitulahh kisahnya kitorang mendapatkan tiket final FA Cup 2013 ... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin