Jumaat, 28 Jun 2013

pekena Mee Ketam

.
kembali memblogkan diri ... baru baru ni time aku duk debug program sambil sambil aku buat kerja aku aku sempat duk menyembang dengan MatLe ... sembang pasal bila nak pekena Mee Ketam .. hahaha biasalahh aku kalau sembang ngan MatLe ngarut jer lebih ... hahaha ;))

tapi time tu aku sajhe jer cakap ngan dia amacam kalau kita gi malam nanti ... mula mula macam tak jadi ... tapi ntah apa mimpi tup tup dia kata ON ... hahahah so habis waktu kerja kitorang pun menuju puncak ... ehhh salah ... menuju lokasi yang telah difikirkan ...

selain aku ngan MatLe ... Daus, Kpop and Wahida pun join gak ... dan akhirnya kitorang sampai gak kat Mee Ketam KL ... tapi nama jer KL lokasi sebenar kat seksyen7 Shah Alam ... volleh .... hahahha sampai nasib ada tempat ... so kitorang pun order lahhh seperti di bawah ni heheheh :) 





perhhhhh memang menarik ... macam kitorang order Mee Kari kecuali MatLe dia order Mee Sup ... hehehehe memang licin dibuatnya ... rasa mee kari pun not bad ... tapi ketam dia ... bapak aahh besar semangkuk ok hahahha ... tu yang jadi menarik tertarik daaa booommm ;))

gitulahh kisah untuk siri jejalan cari makan untuk kali ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin