Khamis, 20 Jun 2013

KLAB 2013

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak bercerita pasal KLAB 2013 or Kuala Lumpur Alternative Bookfest yang diadakan di Annexe Gallery Central Market ... actually aku bukan plan pun nak gi sini ... tapi entah macam mana time aku duk kerja tetiba rasa macam terpanggil untuk ke mari ...

deal sama Daus and Paan yang kebetulan depa pun duk OT bersama aku time tu ... dan ofcoz si Daus kata OK cuma si Paan dia ala ala blur blur sikit ... coz ialahh buku buku ni bukan jiwa dia pun cehhh wwahhh dan dan jer kan aku ngaYok dia :P


sampai kitorang terus jer menuju ke Annexe Gallery ... usha usha apa yang patut dan nengok nengok apa yang menarik ... well seperti biasalahh memang banyak jualan jualan buku buku indie ... barang barang indie ... dan lukisan lukisan rare kat situ heheheh ... memang cool lahhh :D



in the same time ada gak talk pasal pernerbitan buku time ni aku tak sure siapa yang duk sembang kat depan tu ... hahahah coz aku pun duk jenguk jenguk jer ... hehehehe tapi if tak silap aku dia ni Ridhwan Saidi kot ... rasanya dorang tengah beri talk pasal penerbitan buku dorang bertajuk Bila Larut Malam kot ... heheheh 

selain dari talk tu ... aku tertarik dengan beberapa gambar yang depan tepek kat dinding dinding situ dan beberapa hasil kreatif yang dorang sediakan ... antaranya seperti bawah ni :P



hehehehe cool kan ... nak nak yang atas ni ... dari bendera dorang leh jadikan benda benda seperti tu ... kira kreatif gak kan ... dari dibuangnya bendera bendera tu baik dibuatnya kraftangan ... hehehehe cool ok ... :P

aku kalau dah ke event event macam ni memang bohonglah kalau balik lenggang perut erhhh salah lenggang kangkong ... sure ada ajhe yang aku grab ... cuma kali ni tak banyak lahhh just 2 jahhh :-SS


tuuu dia ... Yang Nakal Nakal ... dan Memoir Tragedi Memali ... hemmmm tapi tu lahhh aku duk fikir gak bila lahhh akan aku telaah buku buku ni ... coz buku buku yang aku grab time pesta buku baru baru ni pun ada yang aku tak sentuh lagi =))

jadinya ... gitulahh kisahnya ... settle semua kitorang pun kembali semula ke pangkal jalan ... heheheh as usual sama jugalahhh stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin