Jumaat, 16 November 2012

Kitab Sang Cupid

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal buku yang aku baru habis telaah ... ntah apa mimpi aku boleh baca buku ni terlebih dahulu walaupun pada masa yang sama aku still lagi belum habis membaca another buku ok ... hahahaha :D

dan tajuk untuk buku yang aku baru habis telaah ni ialah Kitab Sang Cupid hasil penulisan Aziz Harun keluaran Buku Hitam :)


setelah aku selesai mentelaah Kitab Sang Cupid ni ... apa yang aku boleh katakan ... nasib aku beli siri 003 dan 002 terlebih dahulu dari buku ni ... if tidak pastinya aku tidak akan membeli siri berikut tu ... dangggg .... ni just pendapat aku ye ...

tapi dalam buku ni tak lahh semuanya fail ... fail bagi aku ... just biasa sangat ... tak ada yang menarik mana ... tapi tetap ada beberapa cerpen yang ok ... tapi as aku mention ni maybe pada pendapat aku ... citarasa aku ... hehehehe orang lain mana aku tau kan ... so if ada yang nak tau ... boleh lahh dapatkannya mana tau kena dengan citarasa anda ... :P

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin