Khamis, 22 November 2012

Durian Crepe

.
kembali memblogkan diri ... kali ni aku nak sharing pasal Durian Crepe yang sekarang aku rasa dah jadi satu fenomena plak ... serius penuh kat wall aku pasal benda ni ... sampai issue original dengan tak original pun jadi issue ... motip sangat aku rasa ... makanan pun ada yer original and tidak ye :-SS

so secara kebetulan tetiba colleague aku ada sorang ni boleh plak order ... jadi aku pun apa lagi amik lahh kesempatan order sekali ... ehhh pelikkan ... aku ni bukanlah hantu durian ... motiplahh aku nak makan Durian Crepe ni ... tapi tu lahh bila dah dicanang canang tetiba rasa TERINGIN plak ... 



dan hari ni ... time aku masuk jer office ... tup tup colleague aku si Byti kata DurianCrepe ada dalam petiais kat pantry ... so breakfast Durian Crepe lahh kekdahnya ... :P

hemmm bagi aku not bad ... kena makan sikit sikit ... kalau makan terus sure rasa muak ... maybe sebab terlalu creamy kot ... ntahlahh tu yang aku dengan orang citer lahh ... aku pun makan sikit sikit jer lahh ... maklumlah nanti tak pasal pasal sendawa durian kekdahnya hahahahha :D

so gitulahh kisahnya untuk entry Durian Crepe ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin