Jumaat, 2 November 2012

Potluck IT AntaraBandar

.
memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal event makan makan yang baru baru team aku buat ... hahahaha idea bermula bila si Aidil plan nak bawa ketupat palas yang dia tapau dari kampung untuk kitorang makan ramai ramai ... almaklumlah baru balik dari cuti raya Qurban :D

so dah alang alang ada makan makan ... kitorang plan ala ala buat potluck .. so memasing ditugaskan bawa menu masing masing ... erkkk ni memang membuatkan aku pening dan selalu thinking nak bawa apa :-/





kat atas ni antara menu menu yang kitorang bawa ... ambik kau ... bihun goreng tu dah macam nak makan satu company jer ... padahal our team tak sampai pun 10 orang ... hahahha tapi biasalahh bila dari team team lain yang sekepala ngan kitorang mai ... kira ok lahh mencukupi ... hahahah :P

lagipun bihun tu pun kitorang order jer ... so untuk Bihun tu sponsor by Haiza ngan Fiza ... untuk minuman disponsor oleh Fateh :) Ketupat palas tu ada 2 jenis ... satu yang dibawa oleh si Aidil  beserta keropok ...

ketupat palas yang satu lagi bagai kebetulan plak ... AbeIse bagi kat aku yang dibawa dari kampungnya ... hehehhe padahal aku memain jer mintak ketupat time dia nak balik kampung last time ... so aku pun ala ala bawa ketupat palas vollehhhh :D

memang tak lahh ... menu yang aku bawa ialah benda bawah ni ;))



ya ... KEK RAINBOW .... aku tak tau kenapa lately aku macam teringin nak rasa kek rainbow ni ... dan secara kebetulan ramai plak member yang up gambar kek ni ... bagaikan rasa bertuah bila aku dapat tahu yang Mak si Fateh ni pandai buat Kek ... and saja tanya dia leh buat ... dan alhamdulillah ... ini lahh dia kek nyer ... so kira aku order kek ni thru Fateh lahhh :D dan actually bihun goreng tu pun kitorang order thru mak si Fateh ... curtlastttt kan ... :)

so akhirnya dapat gak aku rasa rainbow kek ... hahahha time tu kitorang memang tak turun lunch lahh ... coz kebetulan makan semua ni mai time lunch .. so lepak potluck time lunch lahh ... kek pun ala ala pencuci mulut gitu ... memang heaven lahhh :D

so gitulahhh kisah nya untuk potluct team IT AntaraBandar ni ... seronok gak bila sekali sekala buat potluck macam ni kan .. heheheh hopefully ada lagi nanti ye ... jadinya macam biasalahh stayTuned for next entry dari aku nanti ye ;)

** masih lagi menanti Rainbow Kek yang dibuat oleh NoraJoey .... antara orang yang membuatkan aku terliur nengok gambar yang dia up baru baru ni ... :)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin