Khamis, 15 November 2012

mybooku bocor

.
ok kembali memblogkan diri ... and continue citer dari entry before this ... ya mybooku tetiba bocor plak ... time aku nak gerak pulang ke rumah ... well time ke I Am Lejen tu kitorang naik kereta si Wahida ... so aku memanglah tak perasan kereta aku bocor ... aku just ke bonet tukar kasut ... :P

time nak balik .. reverse and gerak sikit aku rasa pelik sangat pergerakan mybooku ... bila aku turun ... DAMMED ... bocor ... aduhhhh aku dah blank dah time tu ... timing plak dah malam buta memang cun lahh kan ... kalau nak kluarkan tayar bagai nak tukar tayar spare yang chomel tu ... :-SS

so try roger Wahida kot kot dia tak tido tapi tiada jawapan ... ingat nak pinjam kereta dia ... tapi aku lupa esoknya dia ada plan nak kira anak tangga ... so aku decide calling Fateh kot kot dia masuk awal malam tu ... tapi harapan ... hahaha last resort ... aku roger Abe yang memang tengah kerja ... 

so esoknya ... pagi bermula lahh mision nak tukar tayar mybooku :D


tuuu diaaaa .... memang leper habis ... bila aku cabut amikkk kawww ada satu paku skru cantekkk jer .... memang terbenam macam terbenamnya paku di tengkuk pontianak ... dammed ... dah lahh panjang ... bawah ni gambar paku yang aku maksudkan ... :-SS



nasib baik lahh kedai depan AntaraBandar ni buka ... ialahh kan hari ni cuti umum ... heheheh so tak yah jauh jauh aku pandu mybooku bersama tayar spare yang chomel tu ... nampak cacat pun ada gak bila aku nengok mybooku ni pakai tayar spare ni ... =))

so finally settle gak ... dan akhirnya selesai ... aku masuk office balik buat apa yang patut ... then belah petang ... aku gi pulangkan semula Turbo Abe ... ialah memang dia dah pesan kat aku suruh pulang petang ... and jangan mai awal coz dia tido ... hahaha kerja malamlahh katakan ... so siang time dia recharge battery lahh :P


tuuu diaaa .. sempa aku capture TurboAbe yang tengah park kat area umah aku ... hehehehe ialah TurboAbe ni lahh yang membolehkan aku pulang ke rumah malam tu ... kalau tidak memang aku tido kat officelahh kekdahnya ... :P

terima kasih pada Abe coz sudi bagi pinjam ur Turbo ... heheheh tulahh akhirnya termakbul gak niat aku yang selalu duk nyakat ko nak pinjam Turbo ko ni ... hahahaha opsss lupa pada Fateh ... thanks sebab sudi tolong aku jack kereta aku ... serius ... aku memang fail nak pusing pusing jack tu ... kalau yang jenis jack pump memang slumber .... ni pusing pusing memang kantoi [ bukan kantoi tapi malas ... matilahh kalau si Fateh baca statement aku ni ;)) ]

so begitulahhh kisahnya yang telah berlaku pada mybooku ... ada ada jer kan ... apa nak buat ... redha jer lahh hahahahah bila dah kena macam ni ... membuatkan aku nak beli jack pump satu lahh macam dulu yang aku beli untuk JANDAKU ... senang tak susah ... :D

jadinya ... seperti biasalahh ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin