Selasa, 27 November 2012

lepak kat Coffee Bean

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak cerita pasal Coffee Bean ... actually ntah apa mimpi si Fateh ni memang dah lama sangat duk ngidam nak lepak kat Coffee Bean ... jadinya ... semalam kitorang decide untuk lepak Coffee Bean before kitorang masuk office semula continue buat kerja :D



dan yang bestnya ... dia siap belanja kitorang lagi ... ohh lupa time tu kitorang ke sana bertiga ... bersama si Wahida ... yang memang pantang dengar plan yang dirancang oleh aku ngan Fateh mahupun if ada si Daus ... memang confirmed minah ni akan menyentil ... :-SS 

tapi paling aku suka ... Fridge Magnet sempena Celebrating 15 Tahun Coffee Bean kat Malaysia ... perhhh memang rare lahh FM ni ... kena plak ada yang belanja ... lagi lahhh ... terima kasih Fateh kerana sudi belanja ... jasamu akan dikenang ... cehhh wahhh dan dan jer aku kan ... :P

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku nanti ye ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

2 ulasan:

Kopi Susu berkata...

ooiitt...apa plak aku mneyentil nya...apa ko lupa bdak kecik gemuk tu mmg sll memerlukan nasihat aku dlm bab2 keterampilan nih...:P

KeMatZ berkata...

keterampilan lahhh sangat ..... hahahah dah jadi apa rambut mamat tu aku nengok :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin