Selasa, 13 November 2012

Happy Diwali

.


Happy Deepavali
Di Ucapkan Buat Semua Penganut Hindu
yang meraihkan Deepavali

bila citer pasal
Deepavali
serius aku dah lama 
tak berkunjung ke
rumah member member aku yang
menyambut Deepavali

bila dikenang semula
dammed
SUNGGUH NOSTALGIA

MURUKU, LADOO, IDLI,
KARI, DAL, CAPATHI
dan apa lagi
dammed
lama tak rasa
xpecially time perayaan

so kat sini aku
nak wish
Happy Deepavali
pada member member lama aku
itu pun kalau dorang
ada terbaca
ruangan aku yang 
Hampeh Dot Com 
ni

pada
MURALI, MANOJ, JEGA, NISHA, MEERA, THIAGA, SARA
and siapa lagi ye
coz rumah rumah dorang
ni satu ketika dulu
memang menjadi
kunjungan
aku bersama member member
STKian aku
:D 

HAPPY DEEPAVALI BUAT UOLS
;)


TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin